mandag 4. januar 2010

Fra såpeboks til litt sånn selvbiografiske notater.

Prøver noe nytt.
Det ene utelukker jo sjeldent det andre.

Prøver å føre litt dagbok, en slags weblogg, skal jeg faktisk kalle det blogg, i stedet for, og sikkert også i tillegg til å kommentere på ting fra media.

Nytt år, nye koster, jeg er sikkert lei i slutten av uka, menmen. Lurt å skrive det man tenker, da sitter det bedre.

Så nå har jeg altså kommet frem til at det er 4 prosjekter jeg må jobbe(fulltid++) med. Ene er jobbsøking, andre er prosjekt med kompis, siste to er egne greier. En mer e-handel/merkantil sak, andre mer webapp/utvikling fra bunnen av. Bortsett fra jobbsøking, er dette glimrende prosjekter som jeg tror har livets rett.
Ja, jeg har jo et femte og sjette og sjuende også... de får bli litt sånn venstrehåndsarbeide. Det sjuende blir nok liggende.

Hva prosjektene er, blir nok klart etterhvert. Jeg vet selvsagt hva de er.

Ok. Ikke så mye kaffe(drikk heller vann). Jobbe 8t+ hver dag, trene litt i tillegg. Ikke synes synd på meg selv.

Det var vel dagens lille note to self.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar