fredag 11. september 2009

Moderne freakshow

Bare en liten kommentar eller observasjon eller noe til folk som er kjendis i kraft av å være kjendis.

Før var det skjeggete kvinner , siamesiske tvillinger og verdens sterkeste mann på sirkus vi løp mann av huse for å se...

Nå er det narssisister som dominerer. Dette er vel forsåvidt en bedre arbeidsfordeling. Freaksa får den oppmerksomheten de trenger, og folket får underholdning.

-Er ikke første gang jeg er i disse tankebanene, men denne gangen var det Paradise-Petter(han med stockholmssveisen) som fikk meg inn i det, etter å ha lest en artikkel i noe jeg først trodde var dagbladet.no
Vg har også samme greia.


Jaja.. jeg ser jo ikke på sånt. Og på en måte er jo bloggere i samme bås.

Dagens sitat:

"- Jeg synes ikke det er så hyggelig. Det er ikke kjempekoselig, liksom. Men Norge er et fritt land, han får gjøre som han vil."
Tilfeldig person som for øyeblikket er dama til Paradise-Petter. 

Hun må da kunne finne seg noe bedre, hun har i alle fall utseendet med seg!
Kanskje hun bare piggybacker på ham for å få sitt ytre i media og tiltrekke seg mer interessante beilere.

Er det bare jeg som har problemer med å se hva disse folkene egentlig lever av, står for, eller kan?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kunne ikke vært mere enig! Dama er konk, og gjeld opp til halsen, mens typen bor hos mamma og pappa; med pappas kreditkort.
Man skjønner fort at dette blir bra!

Anonym sa...

Måtte gud forby at jeg noensinne sku blitt så full at jeg våkna opp ved siden av en sånn skapning.. gnagd av seg armen da..

Anonym sa...

mari taran har hatt sex med ungkaren-stig, kristian valen, torstein helstad og morten gamst pedersen for å nevne noen.......
hun går etter kjendiser og status for å bli kjendis selv... patetisk!

Anonym sa...

åsen vet du d da?

borgz sa...

og jeg trodde jeg var den eneste som var av den samme oppfatningen av denne karen.

jaujau, godt å se andre ytre det samme :)

Anonym sa...

hu skryter jo av det til alle så det er det ganske mange som vet faktisk ;)

Anonym sa...

Haha, dette oser det ikke akkurat ekte kjærlighet av. Petter er nok homofil ja,men er vel for feig til å stå frem...
Er nok et mediestunt dette ja.

Legg inn en kommentar