søndag 13. september 2009

Navnet ringer en bjelle

Kjendis.no forteller at Trine Grung legger ned bloggen med tårer i øynene.

Navnet får det til å ringe en liten bjelle, og ansiktet har jeg jo sett før, men jeg klarer ikke for alt i verden å huske hva det er hun er kjent for...

Kan jo ikke være Miss Universe?
Var det noe matprogram, kanskje?
Er hun mora til en fotballspiller?

Jeg får vel google og se hva det er jeg har gått glipp av.

A-ha! Radiotryne! Det forklarer jo det hele.
Har jo sikkert hørt på henne i timesvis uten å registrere noe navn...

Hun promoterer brettspillfetisjist og riksklovn Idar Vollvik på bloggen sin, så da er det vel like greit at hun tar kvelden?

Jeg fikk i alle fall med meg at hun har gitt seg som kjendis!

1 kommentarer:

ingridmarie sa...

Ja, og så er hun kona til fotballspiller Jostein Flo, og mor til deres felles barn, med på å starte opp tvkanalen FEM, intervjuet i Oprah show for å nemne noko. Så du kan sei ho har vore ei aktiv dame- og fått til mykje i livet! Ho har vore ein uredd blogger som har sagt det ho meiner- håpar ho ikkje let seg stoppe frå å fortsette med det, sjølv om ho gjer seg med blogginga..

Legg inn en kommentar