søndag 13. september 2009

Nok Jan Tho-mas vel?

Jeg har virkelig lagt min hat/elsk på kjendis.no denne helgen.. det er jo en utømmelig kilde for totalt meningsløs kunnskap.
En av disse personene som er kjendis stort sett bare fordi han er kjendis (ok, i rettferdighetens navn har han klippet håret til kjendiser, og er visst ganske flink til det), er Jan Thomas.
Det er vel flere Jan Thomaser, men likevel er dette den eneste, så det ikke er tvil om hvilken Jan Thomas det er snakk om.

Nå skal han bli pappa i løpet av 5 år. Homser har vel lengre svangerskap...

Jeg vet ikke helt hvordan disse kjendisnyhetene oppstår...
Er det en journalist som ringer og lurer på om det skjer noe nytt, eller er det assistenten til kjendisen som skriver ut pressemelding etter å ha fått den diktert, eller er det kanskje rett og slett kjendisen selv som finner på noe småkontroversielt eller i det minste noe som er verdt litt blekk i den kulørte presse for å få finansiert sin neste New York-tur.

Selvsagt er jeg en av de få som ALDRI leser SE&HØR, selv om det skulle være det eneste jeg hadde med meg på ei øde øy, men disse linkene fra dagbladet.no blir litt for fristende innimellom, og jeg klarer jo å la meg underholde, selv om jeg i svært liten grad lar meg imponere av innholdet i artiklene.

Det er vel det totalt unyttige og meningsløse i disse sakene jeg er interessert i.
Fascinerende!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar