mandag 25. mai 2009

3dje sigg, 4de kaffekopp

Kan ikke være så jævlig sunt, men jeg bare må ha det!
En dag, når jeg blir stor, så skal jeg slutte å røyke, drikke ca 2 kopper kaffe dagen, trene regelmessig og bare drikke annenhver helg.
I tillegg skal jeg jobbe målrettet og være et godt medmenneske.

Det var dette med å jobbe målrettet da. Det impliserer jo at man har et mål.
Faen hvor vanskelig kan det være! Jeg har jo 1000 løse tråder, kan ikke en av dem bare bli rød ellerno så jeg vet hvilken vei jeg skal ta?

Om et par måneder er jeg klinisk blakk, så da får jeg vel såpass panikkangst at jeg blir motivert til å jobbe med noe?

Jeg må legge en plan...
Skal jeg bruke en av de notatbøkene jeg har lagt masse planer med lister og prosjektplanlegging i fra før, eller skal jeg finne ei skinnende ny ei og begynne med blanke ark igjen?

Dukker vel opp noe? :)

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar