torsdag 28. mai 2009

Man kan tjene godt på å tjene tusenlapper!

(VG Nett) Den norske kunstneren Matias Faldbakken tjener mange tusenlapper på få minutter. Det tjener han godt på.

Var ikke jeg som skrev det som står over her. Var sikkert en vg-journalist som var litt på druen.
Saken var så uinteressant som den var selvfølgelig, men den fikk meg jo til å skjønne at jeg ikke står tilbake for hvilken som helst journalist i VG.

Yeah I'm the shit, fordi jeg har funnet en feil!


Forresten, den avstemningen...
Kunstverkene er av en bil og sånt, det er ikke snakk om en reproduksjon av "Sigøynerdamen" fra Kina.
Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva disse kunstverkene er verdt, utover at det tydeligvis er folk med mer peiling enn meg som legger masse penger i det.

God bless Vg og Dagbladet! Brød og sirkus!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar