tirsdag 26. mai 2009

Kaffe & røyk - igjen!

Er nødt til å legge av meg den røykinga. Er ikke bra for noen ting!
Kaffe blir jeg bare småstressa og klam av, så det er ikke noe vits i det heller.
Frukt og grønt!

Mindful skal jeg bli igjen!
Klarte det jo fint for et par år siden (uten at jeg da visste hva mindfulness var), men så fikk jeg dame, og da gikk det jo rett i nedoverbakke, og over i fritt fall når hun ikke ville snakke meg mer.
Faen har jeg gjort? Sikkert vært for snill. Eller lat. Eller generelt likegyldig.
Nå er jeg en mean ass motherfucker badboy som alle vil ha. Helt til de blir kjent med meg og skjønner at jeg egentlig ikke er sånn.
Slik er det i denne dog-eat-dog verdenen.
Man må være profesjonelle sjekkere for å få oppmerksomheta til damer. Lyve og manipulere.
Det er ikke vanskelig, men jeg vil ikke. Jeg vil være meg selv. Kan godt forandre meg, men jeg vil likevel være meg selv.
Fordi jeg er en sinnsykt bra fyr :)

Men nå er det kaffe og røyk.
I morra SKAL jeg jogge!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar