tirsdag 26. mai 2009

Entusiasme!

Jeg er vel ikke den sløveste kniven i skuffa, ikke når det kommer til intelligens og sånt, men når det kommer til å faktisk klare å engasjere seg for noe, så er jeg helt håpløs. Det er jo ingenting som betyr noe. Hva enn jeg gjør, så er det jo egentlig helt meningsløst.

Eat, shit and die.
Og kanskje ha en fest i ny ,ne og gjerne oftere enn dét. Muligens redde verden, men om jeg så hadde gjort, så hadde jeg vel ikke fått så mye glede av det.
Kommende generasjoner blablabla...
Hvofor gidder folk? Er det fordi de får ei stjerne i boka?
Stikk til land der folk virkelig sliter, og hør hva de bryr seg om!

Der de sliter, der funker forresten ordtaket "One mans trash, other mans treasure" mer konkret enn her på den høye pidestall.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar